vrijdag 28 juni 2013

Effe kankeren 2

In de email waarin men mij bedankte voor het betalen van de rekening en me tevens meedeelde dat ik was afgesloten van het water stond ook een telefoonnummer wat ik kon bellen wilde ik, na betaling van een boete natuurlijk,  weer aangesloten worden op stromend water. 
Ik belde het nummer in mijn beste Frans wat me wonderwel niet slecht af ging en na een keer doorverbinden kreeg ik een dame aan de lijn die, nadat ik mijn abonnementennummer had doorgegeven, meedeelde dat ik inderdaad was afgesloten. Als ik mijn gegevens van de creditcard telefonisch door gaf zou alles weer in orde worden gebracht. 
Telefonisch doorgeven van creditcardgegevens?????? Daar had ik nog nooit van gehoord. Nou had ik mijn creditcard niet bij de hand dus ik kon die gegevens ook niet doorgeven maar ik werd er toch een beetje paranoia van. 
Nadat ik mevrouw meldde dat ik op een ander moment wel terug zou bellen nam ik contact op met de creditcardmaatschappij. Klopt het dat ik telefonisch mijn gegevens kon verstrekken? Het was niet erg gebruikelijk meldde de telefoniste me maar het kon wel. 
Goh....... dan blijkt Frankrijk toch weer heel modern.

Geen opmerkingen: