maandag 26 februari 2024

Vorige bewoners

 



Achter de plint in het trappenhuis vond ik een folder uit 1952 van mannenkleding. Het komt van een kledingwinkel in Chauffailles, het dorp 6 kilometer van Belmont. De folder stond vol willekeurige kinderlijke potlootkrassen op alle pagina's. Ook lag er een stripboekje van, lekker Amerikaans, Buck John en het interessantste vond ik, een ansichtkaart van, naar ik aanneem, vorige bewoners. Kon het niet nalaten te googelen en ik vond inderdaad connectie van deze familienaam met Belmont. Bij een volgend bezoek zal ik eens navraag doen bij Yvette, mijn negentig jarige buurvrouw, die al meer dan zestig jaar tegenover mijn huis woont. (In verband met de privacy heb ik de naam weggelakt)







1 opmerking:

Anoniem zei

Altijd leuk wanneer je zo’n oude vondst tegenkomt wanneer je gaat breken in huis.
Mannen mode:zit m’n jasje goed…zit m’n dasje goed….vader gaat opstap.
Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com