vrijdag 2 oktober 2020

Badkamer 1

Mijn badkamer was tot september nog in de dezelfde staat als op het moment dat ik het huis in 2007 kocht. Ik kon er douchen in een aftandse te kleine cabine, onder een miezerig straaltje met water uit een keuken geiser. Er was een bidet welke ik gebruikte om 's nachts op te plassen, een wastafel voor tanden poetsen en scheren. Naast de cabine stond een gaskachel om in de wintermaanden het douchen heel iets aangenamer te maken want het was met regelmaat in de badkamer niet warmer dan drie graden celsius. Omdat de cabine lekte en ik toch langzaam wat meer luxe wenste stond een nieuwe badkamer al wat langer op het wensenlijstje. Omdat het wel een paar jaar kan duren voordat de nieuwe badkamer te gebruiken is had ik het plan om een tijdelijke douchecabine en de wasmachine in de bijkeuken, wij noemen het de cave, te plaatsen.
                                                        De uiteindelijke tijdelijke doucheruimte

Geen opmerkingen: