zondag 15 juli 2018

Schuurdeur



De schuurdeur en de grote garagedeuren mogen vervangen worden. Ze voldoen nog steeds aan hun functie en eigenlijk zijn ze in de dik tien jaar dat ik het huis heb niet veel slechter geworden maar nu ik toch bezig ben met de garage kan ik de verleiding niet weerstaan om ook deze klus aan te pakken. Als eerste de schuurdeur. Ik erger me al jaren aan dat ding. Hij is te smal om mijn motor gemakkelijk in en uit te rijden en ik stoot regelmatig mijn hoofd omdat hij te laag is. Thuis in Nederland verdiep ik me in de schuurdeur timmerregels, maak tekeningen van de schuurdeur en de enorme garagedeuren en verzamel de benodigde onderdelen. 
Dik tevreden met het uiteindelijke resultaat. Maurice, de buurman, was onder de indruk.  Volgende keer de grote garagedeuren.








Geen opmerkingen: