zondag 17 juni 2012

Kiwi




In het afgelopen najaar heb ik twee Kiwi-planten (een mannelijke en een vrouwelijke) geplant tegen een lelijke muur van de buurman. Een Kiwi groeit snel, heeft mooie bladeren en hecht zich niet aan de muur (moet geleid worden). Ook al had ik de planten voor eventuele vorstschade goed toegedekt met bladeren het bleef de vraag of ze de, strenge, winter hadden overleefd. In mei verschenen de eerste blaadjes aan het vrouwtje, het mannetje leek de winter niet te hebben doorstaan.

1 opmerking:

Franse Brocante zei

Dag, Wat leuk om zo te genieten. Wij doen dat ook dagelijks. Er is altijd werk, maar dat is alleen maar leuk!! In Nederland is het zo anders. Muren voegen is ook bij ons hard nodig. Ik moet de moed verzamelen om te beginnen. Ik ga je graag volgen en zou het leuk vinden als je ook een kijkje op mijn blog neemt. Groeten van Lilian