woensdag 9 maart 2022

Pensioen en hond



Toen Sus, mijn vorige hond die zo geweldig gedijde in Belmont, overleed wilde ik, na een poosje van afscheid en Susgemis, een nieuwe hond maar moest wachten. Met mijn werk was het lastig te combineren. Afgelopen december hield mijn werkende leven op, ging ik met pensioen en was het moment daar om uit te kijken naar een nieuwe hond. Begin februari, een week voordat ik afreisde naar Belmont om er enkele maanden te verblijven vond ik Soekie, een kruisingpup labrador/berner sennen. Een geweldig beest.  



2 opmerkingen:

Cilia zei

Hoi Hent, GEFELICITEERD met je nieuwe viervoeter. Wat een prachtige hond, zo op het eerste gezicht.
Veel plezier samen en... uiteraard ook een plezierige tijd in Belmont toegewenst.

Groetjes, Cilia

Hent zei

Dank je wel Cillia