maandag 10 januari 2022

Déchetterie

Tuinafval verbranden op eigen terrein mag al een aantal jaren niet meer. Ondanks het verbod deed ik het, net als veel anderen, nog wel. Heb wel eens politie aan de poort gehad toen ik het dal in de rook had gezet. Omdat ik mijn aanhanger in Belmont had, in verband met de nieuwe fruitbomen die ik  vanuit Nederland had meegenomen, en ik sinds mijn poltiecontact het steeds lastiger vind de regels te overtreden, eigenlijk ben ik heel braaf, besloot ik mijn gesnoeide takken af te voeren naar de plaatselijke déchetterie, het kringloopstation ofwel de vuilstortplaats. 

'Als jij aan de takken trekt rijd ik de aanhanger naar voren.' zei Wicher 



Ik werd bedolven door de massa takken. 
Wicher wilde eerst foto's maken voordat hij me hielp om onder de berg vandaan  te komen.


Geen opmerkingen: