donderdag 22 juli 2021

Schuurvondsten



Al lang voor de term Urban Exploring bestond en heel veel sites prachtige foto's van verlaten huizen, fabriekspanden met de wereld deelden had ik al een ontembare drang om in leegstaande panden  rond te snuffelen en als dat kon foto's te maken. 


Ooit besteedde ik met Liesbeth een hele trekvakantie door Frankrijk aan insluipen. Ik kan de adrenaline, ben geen held, nog door mijn lijf voelen razen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens wat meegenomen heb uit een verlaten pand zoals onderdelen van een Solex. De laatste tientallen jaren ben ik nog wel nieuwsgierig maar minder gedreven. Toch kan ik het niet laten tijdens een wandeling, als ik langs een pand zoals hierboven kom, even mijn neus naar binnen te steken. In dit pand zag ik een enorme stapel landbouwverleden.









Geen opmerkingen: